Aankomst Cappadocië

11 juni 2021 - Cappadocia, Turkije

We zijn vandaag geland in Kayseri. We hebben met Tuifly gevlogen omdat het wat meer comfort heeft en omdat dat een van de enigste luchtvaartmaatschappijen is die naar Kayseri vliegt. Tijdens de vlucht kregen we een Turkse pizza (wordt ook Lahmacun genoemt in Turkijke) aangeboden die heel lekker was.

We zijn geland om 20h20 en hebben daarna onze huurauto opgehaald aan de luchthaven. We hebben deze huurauto gehuurd bij Tui.

We bevinden ons in Cappadocië, een landstreek ten zuiden van de steppe in de Turkse regio's Centraal-Anatolië en Oost-Anatolië.

Rond 21h kwamen we aan bij "Cappadocian Cuisine Restaurant" waar we traditionele Shish Kebab hebben gegeten. Het was heel lekker en zeker een aanrader als je Cappadocië bezoekt!

Na het eten zijn we naar het hotel gegaan Anatolian Houses Cave Hotel waar we nog Yogurt-tatlisi hebben gegeten. Frederico vond het heel lekker maar het was niet echt mijn ding. Overal hebben we al heel lekker gegeten en genoten. Het was een goede eerste indruk !!!

Prijs Vluchten turkse pizzaGehuurde auto in TurkijeHotel in GöremeYogurt-tatlisi

Knipsel